torsdag

tjaaaaaaaa,
idag först skolan, tråkigt
sen hem typ käka packa sen åkte jag till amanda där linn oxå var !:D
vi dunka musik amanda packa oh käka sen till linn oh hon packa och käka med sen ner till ekbacken,
dags för fotboll, alla  vi 3 hade ont men vi ville kötta, och aldrig fel med träning,
efter tränigen fick vi våra kakor  30 st (y så mamma fick hämta sen åkte jag och amanda hem !
kom hem lockar löshåret nu och ska läsa igenom fysiken nu igen prov imrn ;s  känns som de blir ig,
jaja ska försöka iaf, och imrn blir det becca och amanda babes :D  blir nog yran för oss och linn kanske hänger med :D hoppas
och så ska vi färga sebbes hår imrn med ! ;) och jennelie sötisen fyller 15 år imrn! grattis grattis !:D<3 
nej nu ska jag plugga!




jag amanda rebecca!:D♥
xoxojannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0