börjar bli sjuk

jaha inte orkat skriva tidigare men skriver lite nu ;)
börjar bli sjuk inte okej eftersom det snart är helg
skolan först ville bara inte gå upp ur sängen hade så jäkla ont i halsen dog typ,
men gick till skolan hade ju prov som väntat tyska och engelska vill inte veta vad jag fick, hah
jaja har vart med michelle idag igen och vi färga hennes hår idag igen!;
det blev skit bra tyckte iaf jag och jag tror hon blev nöjd :)
jag har även klippt hennes hår och fixat hennes löshår lite,
sen har jag hjälpt henne storstäda hennes rum! hihi  och en massa snack blev det med
och nukollar jag på mammas pojkar, sen är det glee
oh sen bara sova så kanske man kan sova ut så man är pigg imrn ;d
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0