måndag

sjuk?
* förkyld
* så förkyld så hör dåligt
*ont i halsen
*tappat rösten typ
*mår illa


whiooo va bra jag mår just nu..
har typ mått så här bra hela helgen och de blir bara sämre.
fårse om de blir skolan imrn, om jag överlever,

usch, måste ju bli frisk!
mycket klagande bara från mig nu.

menmen slut snackat om de var iaf i skolan idag
 fatta knappt hur  jag orka de men iaf
de var ju ganska chill dag och vill ju missa så lite som möjligt i skolan.
volleyboll turnering-sebbes räkmacka
vi förlora sista mot brottarna 2. fast dom var ju lite ädre lite bättre om man säger så ;p
så jag tycker vi borde fått extra poäng för vi var mindre  och då hade vi kanske vunnit hehe.


menmen åkte hem
duscha
 käka
 sov

vakna
för ett tag sen och nu sitter jag här

juste de är ju fan 1 december imrn!:-)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0