freaky friday!

fredag!

ja nu äre fredag oh idag skulle jag haft sovmorgon men klart hade jag möte idag halv 9 så ingen sovmorgon för mig inte.. :(
menmen iaf  inte haft någon lektion idag för har fixat och allt med de för vad vi ska säga och berätta för  tv tidningar oså.
gick ju kanon  när vi öva på skolan men sen när vi kom tid , jag på en secn med scenskrek!!:o
haha nej tack  gick åt helvete blev skit nervös glömde bort vad jag skulle säga kul  de på tv liksom och  sen ska hela skolan se det... wihoo !;)
haha nej så illa vare faktiskt inte men gjorde en tabbe eller kanske 2 men de tänkte man inte på så mycke hoppas jag! ;)



movie stars! haha den här vakra bilden gjorde linn! ;)  de föreställer mig &linn!

HAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0