hemma!

hejhej,
har precis kommit hem från göteborg!!'
har seiöst haft skit kul och har även skaffat facebooooook! hah,
lite tråkigt att missa hallllloweeen! menmen hade ju as kul där jag var med men iaf!,
jaa i götebrog har vi gjort alltmöjligt sjukt! och lärt oss massor av saker,
som att vinna är inte de viktigaste jämt,:p
nej men en massa saker och så har man träffa massa nya människor somvar
super snälla & roliga!:D
hah lite coolt att vi var de ända laget som inte var från göteborg och först i hela sverige med att
vara med i den cupen efter att ha bara tränat 2ggr i veckan i 1 månad,!;)

jaja tänkte bjuda på några bilder kanske inte så många eftersom min data är skit seg just nu! :O
men några fina kan jag bjuda på! och jag hade bara 95 bilder men josefin a har en massa fler och som var mke bättere! ;)

GÖTEBORG!

i bussen påväg till Göteborg

elin p taggad i bussen

ja här var en bild när inte alls många var med, men det var dubbelt så mke folk där över allt!

amanda&tove
precis när allt började bli på plats så blev det full fart!
trötta tjejer efter 4 timmars bussresa,shopping,träning och fått upp alla sina saker,


 på bilderna: jag ,tove, amanda, alice,josefin a , josefin j & betty,
malin betty matilda ellen frida sara 
fans några till men de handlar om att bjuda på sig själv! och det kunde vi!;)
försökte få så hade dom flesta med men sknar ganska många faktiskt,.. bara skicka på msn!:)

vi gav inte upp på nått sätt!;)
på bilder: amanda,alice, josefine b, Betty, matilda, elin p,jag, tove, jennie!;)
sen är även malin med på ena bilden

avslutar med den här! lag bild med KAK tröjorna!
och tack för helgen allihopa!:D
puSshej


Kommentarer
Postat av: elinp

haha asså så jävla fula bilder!!

2009-11-09 @ 21:47:00
Postat av: Anonym

rätt fina tycker jag! ;)

2009-11-18 @ 23:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0