:-)

hejhej :)
igår vart helt okej vi drog till kungsör träffade massa:)
haha och det regna så jag och michelle tog med paraply med när vi satt på  tåget så var det blött så sen sluta det med att jag glömde kvar de.. heh sorry
menmen som tur va kom dom med paraply till oss.
sen traska vi vidare till erik en stund sen till benny eller vad han nu heter ! han hade minst 20 olika namn så
visste aldrig vad man skulle säga till han haha
sen så gick vi till byn och där fick vi skjus till gustav
säger bara de huset vill jag med ha !
inget dåligt hus han bodde i måste jag säga, och han hade världens sötaste lillebror :) hahah jag fick en fisk av han !:) sen kolla vi på film :)
jaja sen kom iaf michelle pappa och hämta oss vid 12 tiden
och då när jag kom hem käka ja lite och sen  blev det godis och tven  men inte läge
somna typ 1  och vakna skit pigg idag vid 9:O helt sjukt,
menmen


idag ska iaf jag kanske iväg och kolla skor sen ska jag vara med michelle och kolla bandy med henne och amanda :)
härligt ochsen blire bara ta det lugnt, :)
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0