chillkväll

hellu.
matchen gick väll sådär förlust men andå helt okej bra
för att vara första matchen tillsammans,
och känns faktiskt som det kan bli super kul med gbg,
men sen efter det var jag skit trött och fick ont i huvudet och
somna sen vakna jag typ några timmar senare , skulle vart med michelle
men orka inte eftersom mådde inte bra alls så,
kan väll säga att det var tur att jag var hemma, så nu sitter jag här hemma
och har precis käka vanligglass med hallon mummms!;)

bilden har jag lånat hehe

ska även titta på littel miss sunshine,
har ju inget annat för mig så ska kolla på den, kmr ju på tven halv 10
så ska ut och gå innan tror jag kanske ?  om jag orkar
men ja så ser min kväll ut, en chillkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0