fredag;)

hejhallu.
idag var det sista dagen på praoen, lite tråkigt :(
menmen ändå lite skönt orkar inte gå upp så tidigt.
´men nej nu har jag sovit en stund och nu ska jag faktiskt byta om och sen åka och hämta upp amanda
för det är dags för träning ;)
rätt tugnt med träning på fredagar menmen skulle inte göra nått speciellt idag iaf så lika bra att träna
det är så skönt att träna, iaf ibland. och alla där är så roliga oså och det gör saken bara bättre, :)
försökt att få med mig rebecca men hon vill inte men hon sa att hon kanske skulle träna på tisdag ist,:) så hoppas på de iaf.
 och efter träningen är man hemma till typ halv 8 då hinner man dusch sen sätta sig i soffan till idol ! :)
 och när man ändå kollar på idol så ska jag kolla om jag ser linnsi och hennes söta familj där nånstans i publiken ;) hihi : ) eftersom hon ska ju vara där idag om jag minns rätt ;)
nej nu måste jag skynda mig iväg puSs♥


Kommentarer
Postat av: liinnn´

du ba såg mig inte ;) jag var med 3ggr ju ;dd

2009-10-11 @ 21:46:40
URL: http://liinnsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0