Göteborg!

hejhej!:)
nu är klockan 08,11 och jag är grymt taggat på bussresa nu!!!
wihhhooo typ
nej men  fyfan va skönt slippa arboga några dagar, ganska skönt,
men mindre kul att när jag ska gå upp på söndagmorgon vid 07.00 så lyfter michelles plan till egypten !
fusk! men kmr sakna dig michelle, och kmr vara grymt asvis när du är greger neger när du kommer att komma hem, menmen hoppas du får de bra och nu ska jag,
fortsätta med de jag gjorde och kolla så jag har allt i väskorna !;)

och min kamra är med så nu jävlar blir det bilder hoppas jag ! ;)
men vi hörs på söndag eller kanske måndag!
om ett tag kommer ju amanda hit och plockar upp mig!
puSs och harrebra allihopa!♥


en söt bild på michelle ohmig eftersom jag inte                             jag & amanda för vi
 kmr träffa                                                                                 drar idag!;)
henne på en veckan och lite mer!:O



och kommer såklart sakna alla mina andra härliga vänner!
bäst är ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0