hard wrok work


Hard wrok!

hellu,
skit fina bilder på mig och amanda från igår på praoen
 hahah vi fick låna kläder av dom haha jackor byxor skor vantar osånt fast på bilden har
nått eget iaf;p
menmen just nu så har jag skit fula kläder en vit målar jacka och byxorna på bilden och jag och amanda är klara med staketet och det blev skit bra! ;)
haha  och nu om nån har  vägarna förbi imrn så jobbar jag och amanda utanför biblan och målar och SJUNGER ,
för vi har radio heeh
jaja idag börja vi inte förens vid halv 11 typ ;p
men iaf s´vi gjorde klart staketet och fick rulla ner till stan där borta vid biblan och hjälpa stefan och johan!
och det är faktiskt skit kul
så kan säga att det är en lyckad prao än sålänge! :)
menmen nu ska jag käka sen byta om och dra till amada för det är ju fotboll på g;)
haha måste bara säga att  man är rätt trött efter dom första 2 dagarna .
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0