hos michelle

hejhej.
har inte orkat skriva på hela veckan helt enkelt
menmen nu sitter jag hos michelle som har kommit hem nu igen!:))
saknat plutten,
men iaf hela min vecka var helt sjukt allt har gått dåligt måndags missa  vi tåget
tisdag hade igen skjuts till träningt en massa krångel så vi kom typ försent
onsdags kommer jag inte ihåg vad som gick dåligt nått vare
torsdags missa programtet på tv som jag vill se trodde det börja 9 men nej 8
fredags träning sen stressa till jennelie däre blev lite party ;)  och det var ju bra till en början,
lördags skulle på bio men det sket sig helt med allt så blev hemma kväll med tjejerna hos erika :) och det var väl helt okej de med :))
sen nu är det söndag och michelle är hemma får se om min tur kommit tillbaka med ? ;)

just nu så fixar hon sig och jag sitter här hon har fått en katt till alltså katt 3 vet ju inte riktigt vem som är vem så för mig är dom 1 2 3 :) haha
vi ska iaf ut och gå en sväng sen ska vi till kungsör kolla match arboga-kungsör!
blir kolla med amanda michelle ;-)

mig och michelle 2-3 år sen

typ 1 snart 2

förra året november

förra nyår..

 lite pinsamt att erkänn att den är tagen i mars.! :o haha

tagna för typ 2 sekunder sen, hehe :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0