ny månad ny start

hejhej
måste säga att oktober inte hade nån bra start!
kom precis hem från skolan,
vi hade kör nu de sista vi hade sen sluta vi och då ser vi bara hur svarta målnen är sen när jag skyndar mig för fatta nästan att de skulle börja regna och när jag har cyklat kanske några meter så känner jag hur det börjar regna och sen mer och mer så skyndar mig skit mke och
sen när jag är vid rampen typ så börjar det hagla som fan :o och jag skynda mig verkligen och gud va ont det gjorde och
det blev skit kallt och jag var helt blöt när jag kom in:o
usch!hatar vädret
men snart kan man börja ha vinterjacka för det var minus imorse ! brr
usch kallt och regn NEJ TACK,
men nu sitter jag här och har precis satt på mig mjukisbyxor och tjocktröja
och funderar på fall jag ska träna eller inte har ju fortfarande ont i halsen och
 har ju känt mig sjuk hela veckan typ..
och imrn äre fredag!


mmh inte lika kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0