onsdag

hellu.
idag har det inte vart en vanlig skoldag inte,
börjar med att jag kommer till skolan, sen så var de typ ingen från min klass där så gick ner till dom andra 9b
sen jag säger elin att vi har skol-if möte så går dit sen när jag kommer dit så säger dom att jag ska till min klass som är i teknik salen och fylla i ett par papper och då kom jag ju försent ,.. men började och sen sa ullis att jag skulle gå dirr efter jag skrivit klart den för jag skulle ju vara på ELVERÅDS möte på högskolecentrum. så jag leta rätt på linn som leta efter mig haha lite kul,
sen gick vi dit och vi var ju sena alla andra var där redan hehe,
så vi lyssna typ kanse 30minuter knappt de på de sista av boken sen fika vi sen fortsatte vi med boken och sen typ prata vi om en massa annat, sen käka vi på kina ganska gott med kinamat! ;)
sen fortsatte mötet med att vi valde hur våra tröjor skulle se ut och rektorn kom och snacka sen vara typ inge mer speciellt , men nu är jag iaf hemma har typ käkat ochnu kolar jag på gossip girl!
och ska ut och gå med michelle senare! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0