örebruu




helllu;)
börjar med en bild ! jag oh michelle
måndag första dagen på lovet igentligen ju.
den börja väl helt okej med upp tidigt iväg till örebroo med mongomalin(mimmi)
heheh ooh men lite mindre bra att min kort var hos jennelie som sov x) så jag hände typ bara med michelle oh leta skor köpte typ 2 saker :p
sen efter blev det hem till jennneeelie oh hämta min väska om lite sen blev det lite snack, :)
ohsen vidare till mig sen lite efter de åkte kom mimmis pappa oh så åkte hon iväg och gjorde pass! ;)
och juste skolkatalogen har kommit och enkoret shit helt sjukt var med på 7 kort i katalogen och ser lika förjävlig ut på alla ! ;o hahah helt sjuk menmn
sen iaf drog jag och michelle jennelie ochsola efter de käka ut oh gå massa snack med michelle ! ;)
helt sjuka saker vi kan komma in på ibland tänk om nån skulle höra oss då hahaha !
menmen nu har jag duschat och sitter här ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0