puss oh godnatt

hellu.
 hela kvällen blev inte som det skulle menmen
det var änd lite skönt för vi  laddar om och tar det imrn
 blev iaf senare att kolla idol ohså med rebecca michelle för härliga brudar!;)
haha jaa vi ska väl int gå in på vilka damp vi kunde få när vi sjöng
 iaf becca var ju rätt söt haha ! eller hur michelle? ;-)
menmen nu är jag hemma och kollar på tv och
 måste bara säga att idol är så bra för alla dom jag vill ska gå vidare
 går vidare! :) och det är ju bara kanon bra
men men och vi fick tillbaka No-PM och SO'n
fick VG på båda så är nöjd
hoppas bara engelskan går lika bra !:)
och det här får bli sista för mig idag är
trött och ska slå på tv'en och kolla på
''jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0