rullar på som aldrig för ;)

hejhellu.
igår blev det träning i köping med  en massa :)
och det var faktiskt riktigt kul, mycke roligare än de vi körde förra året , heh
alla var jätte snälla och dom flesta var riktigt duktiga :)
haha men jag var helt slut och så skulle vi träna finter ohde där som jag verkligen är kass på hah ;)
jaja alltid värt ett försök, men får träna med kungen själv amanda !  ;)

jaja och idag hade vi sovmorgon wiiho börja 8 ist för 7 ,
menmen imrn börjar vi ju 7 igen blev så glad när jag trodde han skulle säga att vi kunde ta mer sovmorgon imrn men nej då säger han jaa ni hade ju sovmorgon idag till 9 så imrn ses vi 7 för då var det slut på sovmorgon haha
jaja tungt menmen det går skit bra haha och är kul :) vi målar fortfarande  vi bibiloteket!;) haha så alla ser oss på morgonen så träffar massa man känner hela tiden ;p hehe

sen iaf blev ddet till skolan dirr efter praoen, hämta nå läxa vi ska lämna in nästa vecka tror jag ? så tänkte börja :) för måste ju få dom oh svara på frågorna om prao osånt,
menmen sen blev det sista träningen med laget idag och avslutning på söndag !;(menmen kör ju de i köping nu :)

jaja nu ska jag hämta blocket och skriva lite om prao dagen 3 ;)
sen klockan 21,00 börjar ju oskyldig dömd som jag ska kolla på sen sova,
och imrn är det redan torsdag veckorna bara rullar på som aldrig förr snart börjar vanliga veckorna i skolan :( sen äre ju snart höstlov !:)) fårse kanske blir att åka till finland om det inte blir nån götebrog cup för mig ;p
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0