00.22

hellllu.

jaa det blv kolla hockey och becca hängde med ! :)
så mötte dom vid ishallen, satt där och kolla dom förlora med 1-3 tror jag ?
sen drog vi och käka sen hem till mig.
och sen till konsum och sen mötte vi felicia och hon följde med oss  till rebecca :)
sen kolla vi film hos rebecca och chilla sen drog vi hem senare ;)
haha och jag blev på så sjukt bra humör och fick för migatt jag måste kolla på bert ikväll sen haha så sjukt bra iaf var de det när jag var liten så ;)
jaja nu sitter jag  här i mitt rum som ser helt annnnurlunda ut men det  blev bra tkr iaf jag ;D

och nu ska jag kolla på film och ta det lugnt :D

juste michelle lycka till på matchen imrn! ;) michelle ska spela sin första match på hur lägne som helst lite kul hon har knappt rört en fotboll sen januari säger hon men de är lugnt det går nog bra de :)

puSs


Kommentarer
Postat av: michelle

du, jag kommer skämma ut mig totalt! ;-)

2009-09-27 @ 00:48:37
URL: http://fannymichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0