12,48

oh hej och håå
idag är det fredag och vi är lediga så jäkla skönt:)
men såklart hade mamma ställt klockan på 7 :O så vakna då ,
men sen somna jag om och då vid 08,20 så kommer min pappa ner och väcker mig och säga att jag måste skynda mig till skolan och även fast jag sa åt dom igår säkert 20gånger att jag var ledig så glömde båda dom bort de ushc va arg jag blev för då kunde jg inte somna om sen:(
så har tagit det lugnt kolla på film oså, och sen har jag städat en massa ! ;) hahah

och ska väl käka nu sen iväg till köping en sväng tror jag fårse hur de blir med de,
och sen vet jag inte alls vad jag ska göra!?;o
men hittar väl på nått

nu ska jag käka puSs


bilden är skit gammal och oseriös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0