17,18

hejhallu;)
jaa idag är det tisdag och snart helg !:)) för vi är ju lediga den här fredagen ;) så kort vecka  igen då
och det gillas, jaja igår vare ju 1,2mil gick med amanda hela den med båda 2 ont i benen, menmen sen drog vi upp till träningen sen. och sen blev det hem plugga sen sova :)


och idag´blev det skola hatade tisdagar! dom är så långa och tråkiga typ menmen sen efter de drog jag och amanda till holmqist måleri föratt kolla tider och så och då så tog han bara numret när vi kom dit och sen sa att han han skulle ringa oss dirr efter han hade pratat i telefon och det gjorde han jag och amanda hann hem till mig så ringde han så nu är allt det klar börjar 07.00 till 16-00 men frukost och lunch raster!så det blir nog bra det,
:)
och nu sitter jag här kolla på gossip girl nyss med och har käkat  så nu läser jag lite bloggar!
och ska nog snart bara  ta det lugnt vet inte vad jag ska hitta på;)
och so provet idag  gick väl sådär hoppas på det bästa iaf ;p
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0