chill dag

hejhej:)
lördag idag och  är hur sliten som helst ,
igår träffa vi sebbe gustav olsson och en massa andra som jag inte hade den blekaste om vilka de var menmen, kul att se dom iaf var ju ett tag sen man såg dom, så det var trevligt,

och idag iaf vakna skit tidigt typ 7 och var as pigg:o så låg kvar till typ 10 , sen gick jag upp käka och sen tog jag de lugnt sen åkte  jag mamma jessica till jesse och sara för att väcka jesse och för att kolla hundarna lite :) super söta är dom helt kär i dom är jag ! :)
men jag har redan en och orkar knappt gå ut med den när jag väl ska så ska nog inte ha nån till ;p

jaja sen vara match cykla  till amanda sen upp till samlingen och sen spala vi och det sluta lika 0-0 fast dom hade inget riktigt skott på mål, så tyckte vi var värda att vinna faktiskt menmen ny match imrn DM
borta samling 8 på morgonen så jag ska sova med becca och michelle ikväll hos becca, så tar det bara 3 min knappt de till samlingen som är 8 ;p
jaja fårse hur de går då , men jag färga michelles utväxt idag och igår så gjorde jag slingor på rebecca,
och nu sitter jag här och typ ska käka snart men har jävla skit hicka så får snart ryck på det! :o hatar att ha det men jag brukar aldrig får det man nu har jag de och den vill fan inte sluta skit jobbigt! :(

nej nu ska jag äta sen ska jag nog upp till michelle eller rebecca  fårse vart dom är liksom ;)
puSs och  kanske skriver senare  ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0