dags för skolan

hejhej!
idag är det entligen fredag vilket betyder helg !:d
 det ska bli riktigt skönt med helg nu faktiskt,
jag ska faktiskt snart åka till skolan även om klockan är 07,55 snart, för jag måste fixa lite
usch men fan va skönt att snart är det prao 1 vecka sen skola en vecka och sen höstlov !:D
jag bara längtar till den riktiga vintern annars behöver den inte komma alls ! då kan vi ta sommar dirr ist!:)
tänk er  regn slask och typ is sånt väder man bara hatar ju! så om vintern ska komma så ska de bli vit på marken med massa snö! :D
men jag vet själv att när den väl är här så kommer jag vilja ha sommar!

nej nu ska jag kila till skolan sen senare efter skolan bir det va med becca
så fårse om jag uppdaterar nått då:)
och lördag har vi match hemma.

puSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0