sskolan

hejhallå
idag har det vart så lugnt och skönt i skolan haft jätte skön dag  
typ inga lektioner och om det var lektioner så var dom lugna börja med att vi inte hade nån matte på morgonen, sen b-språk och då satt jag och linn och typ gjorde inte mke för vi har ju vikarie och jag och linn är klara med de vi ska göra och hade inga läxor så vi prata och tog det lugnt sen börja det värsta haha efter b-språk så vare bara att börja ta kort då haha jag tog 5 olika kort och jag är ju så sjukt dåliga på att vara seriös ibland.. haha men mina vänner kan jag ta flera olika bilder seriösa och oseriösa och  det går men när nån annan ska stå nån meter ifrån med en stor jäkla kamra haha nej du kan  vara det värsta haha men men börja med elevråds kort sen skol if och efter det var det  klasskort och enkort , sen vare lunch jag och becca käka pizza mums , sen vare idrott och det  var faktiskt rätt kul idag helt sjuk att nått kan vara kul med min klass liksom, menmen vi fick som vi ville köra killarna mot tjejerna och haha hur det gick jag tror det blev typ 60-1 i de först och sen fick dom inte köra sitt bästa och då blev det 32-8 hahah och vi tjejer var skit seriösa menmen lite sämre kanske ? 
haha sen vare iaf dags för kort igen men kören 
jag vill inte ens se korten liksom jag var med på kanske 2 förra året och skämdes som fan men nu liksom i år så ska jag vara med på 6 st  om man räknar med hela skolan kortet
haha ohhej och hå nu vet jag inte vad jag ska göra ska kolla idol senare fast de är ju hela 30minuter kvar
är sugen på dra och sola kanske de fårse ;p

nej nu ska jag iaf göra nått venne vad menmen de visar sig

snodde några bilder av oliver som vi tog när vi vänta haha !

haha glad tjej

lite mer glad klass? haha

ska kila puSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0