lärdag!;)

igår slutade med att jag cykla hem vid 11 tiden träffa även en dygnrak alice och maria påväg hem haha ;)
sen när jag kom hem börja jag kolla på jag vet vad du gjorde förra sommaren  och jag blev skit rädd hela tiden haha sen vid halv 2 gick jag och la mig somna typ dirr ;)
sen  idag gick jag upp til halv 9 tog på mig borsta tänderna sen åkte vi hämta sara och hundarna  sen iväg till djurkleniken dom skulle ta spruta så dukitiga så:) och det var typ fullt men hundar och kattar där när vi var klara ;) så det var bra att vi åktedit till 9 ;)
sen när jag kom hem så börja jag och mamma röja och vände på hela huset  har bytit men svarta soffa mot den vi hade uppe oså och sen gjort om ;) det blev helt okej bra och snart ska jag möta upp michelle och kanske rebecca och vi ska kolla på hockey;)
 hoppas att rebecca oxå följer med nu då :))
eller får hoppas de blir av iaf

men annars tror jag nog kanske vi alla 3 hittar på nått efter
annars vet jag inte vad jag ska göra sen
och ha en bra lördag allesammans! ;))
puSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0