helg nu för min del

helllu
Yees nu är det helg för mig då!;)
vi är ju lediga imrn så jäkla skönt
och nått annat som oxå var skönt var att jag klara So trodde fan ett tag att jag inte skulle klara det eftersom det var typ 5 andra som inte klara de menmen,
annars så har dagen vart helt okej skön orka inte gå upp imorse så fick skynda mig sen
till skolan,
och idag har ju värdret var lite upp och ner ena minuten är det sol och andra minuter spöregnar det :o?
så hur fan ska jag kunna packa till fotbollen då det kan ju bli kallt eller varmt haha men men  det ska iaf bli riktigt skönt att träna idag iaf!(-:
har iaf redan käkat så ska bara packa sen senare kila till amanda för träningen börjar ju 5 så, och det hatar jag med att träna klockan 5 så tattigt men ädå det blir ju mörkt ute så lika bra att träna 5 kanske,

jaja nu ska jag  lyssna på musik! ;) fårse om de blir emo låtar eller pepplåtar till träningen ? kanske båda;)
puSs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0