hellu

hejhej ;9
jaa har inte hunnit skrivit har inte vart hemma,
men köpte en mössa i löping i fredags sen var jag med rebecca och linn resten av kväll vi sov sen vare ju skolan idag inte allt för kul menmen vi sluta 11 och då vare bara hem käka sen dra till samlignen
borta match och måste nog säga sämsta matchen på länge ;o 4 gula på 30 sekunder typ haha  eller vi var inte dåliga men det var domarn, jaja
 sen blev det hem till becca och käka mums åt kebab! ;) skit gott haha
sen kom linn oxå hit och  sen har vi kollat på oth och chillat bara och nu ligger vi alla 4 i sängen jag michelle linn becca hos becca, vi har match imrn med inte lika kul ;O
memen,
 är ledig på måndag fan va skönt,
men nu ska jag nog sova tror jag eller sitta vid msn en stund sen sova, och lyssna på bra musik :))

bjuder på en bild sen vi var och käka för några veckor sen ! becca jag
puss godnatt kanske skriver imrn efter matchen som är klockan 11 börjar den tror jag i västerås så är väl hemma typ 1 eller nå ;p
puSs

Kommentarer
Postat av: jh

finaste brudarna (-:

2009-09-13 @ 18:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0