hellu

tjaabba, skolan idag gick fort som fan, för becca var tebaka ;)  hihi
sen  blev det hem chilla och det blev ingen tränign för mig har ju ont i halsen oså,
så cykla med amanda upp till träningen  och vi var typ 8 st som skulle träna så dom träna med damlaget,
 och  stefan prata med hela laget om både ena och de andra, menmen,
sen så regna det ju som bara den och vi käka isglass! ;) mums matilda den bruden håller vad hon lovar hon! ;)  tack så mke sötis,:)
sen så åkte jag upp till rebecca och lämna oth box2 till henne tjejen hade ju redan kollat klart på 1an när hon var sjuk ;)
jaja blev kvar och snacka med henne sen tog jag med mig litekläder jag hade där var en hel del hahainte en anning om att dom var där ens ;p men men tog med dom hem, och nu sitter jag här skriver lite på uppsatsen vi ska lämna in om 15 dagar hehe har ju en hel del kvar men nu gör jag första sidan ;) kanon snygg hehe ,
men men ska snart äta, puSs vi hörs senare efter jag skrivit lite i uppsatsen och pluggat so,

hehe jag saknar solen :(  jävla regn! haha söt bild va ? rätt grym


Kommentarer
Postat av: matilda :D

haha klart man håller vad man lovar ´;* hih, sötiis<3

2009-09-05 @ 17:29:04
URL: http://mmatildabolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0