idol snart :)

ska snart kolla på idol,
just nu laddar jag inför idol, kolla nyss på fotboll ;p dom vann igen 0-1
menmen jag var en sväng och kolla på saras valpar oxå super söta! :))
och så var jag och handla lite godis,som ska ätas nu,
 och jag är super glad läste på rebeckas blogg att väldigt många av mina favorit serier börjar snart !!!!:D
desperate housewives 6oktober
gossip girl det 18 oktober
one tree hill börjar på söndag 18,05
och sen nån ny som verkar vara helt okej, fast bara 4 delar men den verka vara  bra som börjar
på söndag kommissaren i havet klockan 21.00 !

hej jag kommer inte göra annat än kolla på tv snart!! haha


nej nu äre så att jag ska kolla lite till på glosorna innan idol puSs vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0