kollat hockey

hellu, jag vi drog och kollar på hockey,
 eller först mötte vi linn och amanda som vänta vid nybyholm, drog till konsum , sen när vi kommer ut så regnar de så vi cykla turbooo till ishallen, och satte oss där och typ bara några minuter efter så börjar matchen, så vi satt där oh kolla och skartta åt lite sjuka saker haha och låtarna där,
 jaja sen blev det skit kallt så satt och frös typ ett bra tag sen var det slut och arboga vann med 7-4 br killar,
sen  drog michelle rebecca hem och jag amanda vänta på att linns föräldar skulle komma och hämta henne sen börja jag och amanda cykla  sen  var jag hemma typ fryser as mycket nu så ska nog ta en varmdusch skulle sitta fint  ;)
så ska nog duscha de måste jag ju ivilket fall ;)
 sen ska jag bara chilla och kanske  slår upp biologiboken och läser lite i den om jag inte har bättre för mig !;) ska ju vvara duktig i skolan och det är ju inte långt kvar och   på nästa vecka kommerj ag typ inte hinna skriva nått sen har jag matcher nästa helg och vill ju vara med kompisar oxå så hinnerj u inte typ sen plus alla andra läxor :o
jaja, sen har vi typ inlämning i So med måste skriva skit mke fall jag vill ha kvar mitt VG ;o
heh och de vill jag ju ,p men me nu ska jag kila puSs ;*
kanke skriver senare om jag orkar ?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0