kort hår

ny klippt tjej!;)

hellu.
 idag har jag först vart i skolan svenska och engelska prov idag då,
 gick väl hyfsat bra kändes det som men ska väl inte säga de, men plugg en massa igår iaf ! duktig som jag är heh
sen iaf så gick jag lite tidigare från skolan skulle ju klippa mig. och det gjorde jag :D så nu är det kort och inte slitet:)) gud va skönt det är men fortfarande inte vant mig vid de menmen har iaf klippt de så jag ska kunna ha hårförlängningen om jag vill och det är ju skönt :)
men men så missa tränigen idag :(
men gick förbi där och sen efter de gick jag med michelle upp till henne vi plugga oså ;)
och vi plugga fan ;o lite roligt att vi plugga och typ bah rätta varandra och fråga varan om hjälp ;) även fast de var mest jag som fråga henne heh ;)

men sen så trampa vi iväg till donken och käka och sen åkte vi hem  igen jahg till mig och hon till sig
vi trampa som fan efterson ingen av oss ville missa idol :D och det gjorde inte jag iaf kom precis tills det börja :)
och nu ska jag kolla igen när de börja igen ;p

och ni ska få se bild på hur kort mitt hår blev sen med
puSs vi kanske hörs senare om jag orkar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0