lite snabbt

hejhej  orkade aldrig skriva igår,
 för var så trött så somna dirr när jag kom hem sen vakna jag typ 18,20 och jag skullej u kolla match med amanda och linn:o så åkte med mamma upp till ica där jag träffa emilia så snacka med henne sen gick jag  ner till matchen och kolla sen gick jag hem med amandasenare :)
sen somna jag typ tidigt igen ;9
jaja idag så blev det skolan haha rebecca kan ju inte mått bra idag ? ;) haha nej  hon var lika sjuk som alla andra dagar ;)  lite skol trött tjej ,
men det är fett mke plugg i skolan nu jag speciellt i no och so nu sen har vi prov snart oxå plus alla läxor ;o
sen sluta jag skolan 4 hem packa åka till amanda sen upp till träningen  fast jag hann inte ens träna fick ju döma så när jag väl stressa upp så skulle jag visst ner till mecken och döma :O jaja då hade jag liksom stressat upp i onödan :o jaja de skadar aldrig att röra på sig;9 så dömde 96/97 tjejorna  2-2 så tjäna 250 kr
och nu har jag kommit hem och nu ska jag käka och kolla IDOL! :))))) som börjar idag sen efter det är det andra avenyn och sen i alla pauser så jag plugga ! hehe! ;)
puSs hej
andra avenyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0