michelle & rebecca time

hellu;)
bra glag tjej nu liksom eftersom mamma har lovat att jag ska få en ny mobil och jag får den imrn ! :)))
och imrn ska jag och becca michelle på nya beck
och shoppa! :))
hihi så det blir kanon !! ;)
känns som de blir en lugn helg
menmen det är ju liksom imrn, och idag har jag vart i skolan och vi sluta typ 1 timme tidigare, för jarmo var och fiska, sen  så jag och rebecca drog hem till mig och käka, sen kom michelle och då åkte vi och kolla på skor , men hitta inga så ska kolla imrn ! ;)
ochnu ligger vi här och vi ska kolla på film snart tror jag ? ;)
och senare blir det hockey hehe kanon kul mjaa vänta  äre verkligen så kul ?
nej men bara ibland,
nee herrå puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0