onsdagen

jaa idag börjar det med skola först sen hem , chilla sen tog jag cykeln upp till michelle, umgicks med henne :) trevligt bra kans brutta liksom, skulle kollat på linn och amanda när dom spela  med damerna idag mot forsby men orka inte sitta där själv och de börja ju regna så då sket jag i det så jag och michelle har snackat gamla minnen och en massa annat både bra, pinsamma och dåliga saker,hah, menmen sen så vill ju både jag och michelle tatuera oss men ingen av oss tror vi kommer våga och sen måste man ´ju hitta nått ställe som gör på en som är under 18år, menmen ska nog hitta nån, iaf sen nu sitter jag här har precis borstat tänderna och så ska jag plugga lite till på engelskan och sen sova, skönt ,
och jag hoppas att rebecca är frisk imrn för det är så sjukt tråkigt på lektioner och på hål timmarn, är ju helt ensam i min klass så får gå med vicki sebbe victor typ haha , men nej nu vill jag att du ska bli frisk!:))

juste vi hade tyskaprov med det var ganska lätt men det blev svårt när man inte var säker på nått typ:p men de hade nog vart lättaste provet annars  fall man hade fått plugga haha , för allt det kunde man ju bara man hade fått pluggat på de så man blev säker men men , nu är det gjort iaf, så ,

nej nu ska jag kila ner och sova puSs på er gonatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0