plugg dag

hellu , skolan först,
skolan idag och idag kände man verkligen att vi har börjat med mycke mer om man jämför med dom andra 3 9orna på skolan vi har nått stort i 3 ämnen redan medans dom andra har 1 eller inget så jätte stort :O och vi har 3 plus alla läxor och  sen proven,
jaja så äre och idag har jag gjort matte läxan och massa på no! snartsnart klar fan va skönt måste bara skriva källförteckning och så ,sen är jag klar!! fan va skönt och kanske skriva rent lite om jag hinner visäga ;) hah och de tror jah inte jag hinner så synd menmen,
och nu äre idol, har även vart en sväng från allt pluggande idag och vart hos syster oså hon övningskörde upp till donken , hon är riktigt bra nu så, :)

och nu kollar jag på  idol bra bättre bäst, kul roligt roligare

och imrn blir det ingen träning för mig för jag och becca ska kolla och bestämma skolbio,
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0