plugg plugg plugg

hellu ;)        
nu har jag kommit hem och sitter här och vet precis vad jag ska göra men varför jag inte gör de så vet jag inte
nej men jag satte mig faktiskt vid datan föratt jag skulle skriva om ögat ,
så jag kanske blir klar snart.. känns som man pluggar och sliter hela tiden med de där :s
 menmen nu har jag iaf skrivit klart om örat hur vi hör,vad är ljud och vilka skador man kan ha eller få,
och sen har jag skrivit lite om vad är ljus, så nu äre vad är  ögat hur vi ser oså och vilka skador och földer man kan få och sånt, visst låter de skit kul ?
nej inte de minsta men men  det måste göras,
och sen  så är det så att jag inte ens har fixat prao plats... och de måste jag ju oxå göra, har ett ställe på g kanske men venne riktigt hur de blir med det men det ska ju lämnas in på fredag, så får fixa allt sånt imrn, eller nått,
jaja nu ska jag skriva lite  om ögat som jag faktiskt skulle göra
puSs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0