sliten

hellu,
jaa igår sluta det med att jag cykla upp till michelle och rebecca  sen efter ett tag så blev vi skit sugna på chips och vi orka inte gå hela vägen ner  och sen upp igen, så jag ringde hem till mamma så hon kom upp till rebecca med chips till oss ! :)  haha när hon kommer så kommer hon inte med en vanlig liten chips påse utan en stor jävel 500g haha ! menmen vi kolla iaf på män som hatar kvinnor
 

sen vid halv 2 tiden så hade vi kollat klart och låg i sängen, mmh ganska kul att man då skulle upp 7! käka frukost
sen till samlingen match borta i västeråsså sov hela vagen ditt :) sen vara full fart sluta 0-0 och eftersom det var dm blev det förlångning 2x10 och vi var så nära hela tiden, menmen det sluta med straffar, och då förlora vi :( men men bra spelat iaf !

sen vare hem åkte till rebecca vi typ kom hem somna sen käka vi sen drog vi ner kolla match och dom vann typ med 13-0 ? sen blevdet spela match igen nästan för allihop som spelat innan, menmen det blev 0-1 till dom, och jag fick världens lårkaka! och fick linda in benet men vad händer när jag springer  så  går den upp och ena hänger fast så fick springa med den biten som hängde i hand och hålla i  och så jag  sprang med koppel runt benet typ haha ! skit fult men då fick alla sig ett gott skratt ! haha
sen nu är jag hemma och är skit trött helt slut och det är väl bara börja tagga för 12 km  i spåret imrn ! :))))))
puSs


Kommentarer
Postat av: fannyypersson.blogg.se

Gryyym film:D har även sett flickan som lekte med elden:) har dig på bloglovin:) bli gärna vän med mig där också(a)<3

2009-09-23 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0