tisdag

hejhej
jaa i helgen har jag bara spelat matcher kollat på matcher, med rebecca och michelle linn amanda oxå lite då oh då ;)
 och igår vr v i ju lediga från skolan ganska så skönt måste jag säga :)
sen idag
 så var upp tidigt skolan sen tog vi ju hela skolan kortet, haha vill inte ens se hur de blir!;) hehe hoppas man inte ser nått,
jaja sen så blev det  träning
så jävla skönt att träna kändes som man inte som man hade tränat på år menmen  det var helt okej kul ; )
haha mack och john var oxå med på två mål typ haha,
jaja sen sprang vi in i duschen sen blev det trampa  hem för idol börja ju,
och nu sitter jag och kollar p de och skriver här lite ;p
menmen nu ska jag lägga mig i soffan och kolla ;) och bara tare lugnt
snart helg :D
puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0