torsdag

hejhej,
idag
skolan jag är helt klar nu ska bara skriva ut allt så är jag färdig, :)
tror jag bara jag inte glömt nått, (i mitt NO arbete,)
jaj idag så hade man de rätt chill i skolan börja med  lite vanliga lektioner sen sluta vi tidigare på engelska, så jag becca käka, sen hade vi b-spårk i 20 minuter och då fick vi 40 minuters lunch och sen var det tags för kort då 12,20 sen efter det så fick vi rast i typ 20-15 minuter sen matten börja 12,50 och vi spela bara och jag gick därifrån 13,00 så 10minuters matte,
och sen drog jag till station och sen åkte jag becca till köping kolla på 3 filmer på bio, och sen kom vi hem vid halv9 typ kolla på idol och starta datan och har skrivit på mitt No arbete som är klart nu då ;)) fan va skönt klar med de och So'n och vet ni vad jag har börjat med att skriva bokrecension :) haha jaja de är rätt skönt för den ska ju vara inne om nån vecka den med så lika bra att börja på den :) så man inte behöver skriva som en dåre sen som de brukar bli och jag är ju inte allt för bra på de så, jaja :)  nu ska jag chilla lite efter allt slit med skolplugget :

och igår så sprang jag 5 varv på tid för sista gången på gäddan ! ;)  fast jag sprang 10 och gjorde allt de andra med igen! ;) typ höjdhopp och längdhopp stötakula oså, bara för betygen haha ,
för jag ska fan ha ett MvG i idrott iår!

och imrn är det fredagsmys!!!:)

veckorna går så fort fan va skönt de är
och vill ni veta en lite rolig sak att jag har vart med becca varje fredag sen skolan börja! :)
sen ibland har ju anrda oxå vart med  och det är ju bara roligt!
eftersom jag och becca kanske var 2-3 gånger på sommarlovet:o och det var sista veckorna!
puSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0