torsdag

hellu,
nu har jag pluggat lite och tagit det lugnt sluta vid 13,30 vi cykla ju 5 mil idag med skolan
och fan va skönt de är att säga att det var sista gången  på gäddan iaf! ;)
jaja sen så cykla jag hem och chilla och plugga ju,och nu sitter jag här och inte gör ett piss,
men skaväl iväg och träna senare vid 5 börjar den så är ju ett tag kvar menmen,
gud va skönt att träna var ju ett tag sen missa ju förra för jag dömde match, och på lördag så äre match mot skilljebo igen fast med div 1 och sen söndag och fast mot nått annat lag kmr inte igång vilket men oxå med div 1 fårse om man spelar  båda eller iaf en av dom ! ;)
hörde ju att vi kanske inte har nån målvakt om inte linn kanske ryker in ? ;) och  hon börjar  ju bli van med de så! :) och hon är ju grym på't så varför inte liksom ?;)
sen efter träningen hade jag tänkte åka och hämta mitt minneskort och sen kanske nått annat innan idol! M;-)
 nej nu ska jag chilla lite
puSsherrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0