18APRIL

kunde inte skriva mer igår och inte hunnit skriva något förens nu:-)
min kära storebror patrik har varit här och fixat min data idag så nu funkar den idag !:-DDD

och igår som sagt blev umgås med elin och hmm blev en spontan kväll igen eftersom inget gick som planerat;p
först ville vi hitta på något men jaa dåligt väder så sket sig. sen skulle vi vara hund vakt åt min storasysters hundar men sen behövde vi inte det så vi gick hem till mig och sen drog vi igen lite senare, säger inte mer än att hitta sängen vid 05.30  typ  sen vakna man vid 07,07 haha de värsta var att jag var skit pigg då men jaa sen vid 1 tiden så var jag väl inte lika pigg haha!:-)
kommer sova gått inatt.

sen var det match och en vinst med 25-0 är inte ofta.
6dagarkvar!:-))
nu ska jag kolla tv pusshejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0