1aprillll

hejhej
första dagen på lovet inte orkat skriva något, men sov ut idag vakna vida halv 8 pigg men lång kvar oh somna om vakna vid 11 :-)
sen drog jag och mamma och hjälpte fia med lite saker kom hem vid 5 sen åkte jag och mamma och handla sen förbi hos sara oh kolla på dom små söta bebiisarna :)
sen åkte vi hem vid 17,40 fick stresssa för amanda tvinga mig till att orka träna trodde jag skulle dö där ett tag!
och illa mår jag hmm kul käka kebab och sist jag gjorde de så spydde jag hela kvällen så får hoppas jag inte gör det idag med ;:o!
och just det kom in på prämilnär oxå.
nej nu ska jag kika på fiiilm pusshejs!

så kör vi en gammmal bild mig manda somras typ? eller ja yran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0