färgning av håret pågår

sitter med frägen i håret nu. hoppas det blir bra.
annars idag så har jag varit hos fia stora delen av dagen hjälpt henne med lite smått plocka upp saker plocka undan hålla i & hämta saker oh sånt där typ sen passa tyson. hon skulle ju nämligen ha förfest där idag innan dom skulle ut till krogen typ, så nu är han hemma hos oss och fårse om han åker hem inatt eller sover kvar :-))

nej jag ska snart ner och duscha ur färgen.
och just de är sugen på att göra något nu men vad är frågan?? 
match tidigt imrn ju..
men ut och gå och bara talk tyyyp.
nej nu är det svart måste rusa!!


och bilden är 2000 år gammal.
hej 2meter långt hår. hej page, vafan tänkte jag med..

ojoj hur orkar jag ens
har inget att skriva så istället för att inte skriva alls så skriver jag helt onödiga saker.

krillas nu, de är som kol!!

Heeeej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0