första dagen efter lovet

lite kort om idag.
först skolan helt okej gick väldigt fort och slutade halv 2 underbart. 
och wiii fan att linn var sjuk vi bestämde massa på tyskan om tyskaresan! :-)
så ska berätta det för dig, eftersom jag är en så snäll kompis!

sen blev det örebro med rebecca och hennes mamma :-)
jag och becca gick runt lite på stan såg massa fint men tiden vart för kort!. fick iaf med mig hem ett hårmedel som ska vara bra, eller hoppas det. för fanns4 olika av samma sort så visste inte om jag köpte rätt eller inte. men ibland får man chansa och det gjorde vi.

sen blev det kika på plusgymmmmmmmmmmnasiiiet!
det verkar vara kanon faktiskt, och dom få man träffa där var snäll och trevliga, sen var det ju jätte fint och hela köret!:-D

men nu ör jag hemma kom hem för ca 30 minutersen.
är helt död men ska hoppa in i duschen och testa de här nu sen hitta sängen

pussshejs allihopa!:-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0