hooome

hellu.
äntligen hemma..:( usch känns hemskt att säga att de är skola som gäller imrn.
menmen har iaf haft några as bra dagar i tyskland-berlin 5av5
träffade massor med nya männniskor, riktigt roliga .
så fick köra tyska och engelska snack på hög nivå där vilket inte är min starka sida men vafan vem bryrsig?
inte jag iaf :-)
känner redan nu att jag kommer sakna våra 'utekvällar/nätter' där :(( fast riktigt skönt att slipppa jobbiga tyska tjejerna som hata oss :-) girls fight you messss wiiiith the wrog girl!  eller nått sånt ;) haha

iaf vi gjorde as mycket. åkte tunnnnnnelbana runt i hela berlin, kom lite villllllssee men som tur hade vi anto med oss, tror inte jag linn kriss och aaamela hade klarat oss annars ! :)

vi kollade även på konsentrationsläger där jag och amela blev förfölda av tyskar 25bast typ. mums
vi låg och sola mitt på stan . käka världens godast glass!
shoppa blev runt visade på nått ställe kommer typ Story of brelin ?
en natt vandra vi runt och leta efter ett as stort disco men de var 16 års gräs så fick lite problem eftersom de bara var några som fyllt(jag kriss niklas johanna). menmen vi kom ju inte på klubbar och allt vad vi viille. men vi roade oss på massa annat. som typ åkte cykelrace på vägen , haha hade aldrig sett en sådan cykel grymt kul och gick as fort!
hmm vi kolla även på en minns plats av judarna,
sen kanska det vart 9-10 timmars sömn på hela resan eftersom nästan varje dag var vi ut tilll typ 4-5-6 gick upp vid 7-8 så ja man var riktgit sliten men det var det fan värt! :-)
och som sagt igår blev det säng tidigt halv 3 men venne riktigt när man somna.sen var de upp vid 05.30, och då kändes det som man precis hade slockna så skulle man upp.
iaf då träffa vi även våran cooola kompis som hade festat tills då haha bra störd tror nästan han festa varje däg.
fast idag fyllde ju tvillningarna år men dom var så gulliga så dom fira dom tisdagkväll när klockan slog 00.00 och gick över till onsadag bara föratt vi skulle kunna vara med ! hihi :)
så happy b-day Max &KIA. riktigt lika mste jag säga, jag såg ingen skillnad(Y)

menmen är riktgit nöjd med resan och bilder och det kommmer!:-D
just det hittade en klännnning jag köpte som jag ska ha på lärarmiddagen oxå!
men nu ska jag nog hitta packa upp och sova lite .
massor jag ska hinna göra idag så lite bråtttom.

och just det hade vi åkte ett senare flyg idag hade vi förmodligen inte kommit hem ;( så är lite besvikn på att vi åkte vi 8 och inte vid 16.00 för då hade vi fått vara kvar! hah fast det är skönt att vara hemma oxå!

nu är de dags att börja greja pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0