låååångt inlägg..

inget bloggande idag inte.
har inte hunnit med datan alls idag varit på match samling  vid 10 kom hem vid halv 2 eller nått sånt, drog en donken med nelson.

sen hem till henne kolla film. hahah bra rolig film.

sen blev vi sugna på korv med dbröd för dom åt de i filmen  plus godis så vad gör inte vi om inte åker och köper godis och korv med bröd.

sen plocka jag nelly fram bordet och satt ute på allllltan i solen och åt:-)))) mummms

sen kolla vi på äntligen midsommar. fyfan helt okej film de med !:D
sen så börja vi kolla på the ring 2. men den var så dålig så jag och nelly gick ut och gick ist och hämta min cykel som är hos min syster.

och nu fick jag precis veta att jag ska med och spela imrn hmm. samling 09.15! topppen.
orkar igentligen inte men nu äre så :-)

så nu ska jag tare lugnt och sooova ut lite så jg är pigg irmn istället.
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0