ont

helllu,
snacka nyss med mandis lite hon undra om hur de gått på matchen oså typ;p
ojoj matchen vill jag inte prata om gick helt sämst för mig.. ni andra var jätte duktigt kämpa och slet :)
blev en förlust på 1-2. menmen .

nu har jag iaf precis käkat och ska lägga mig i sängen och kolla på film,
för blev ju inte mycket sömn igår heller, somna vid 2 tiden och ändå hade jag gått upp 8 på morgoen spela match cykla till donken och tillbaka, cykla och hämta min cykel och cykla till konsum viiilllsta ;oo haha han fan med mycket igår men var inte alls trött när jag skulle lägga mig, men när jag gick upp vid halv 8 idag då ville jag ta livet av mig typ;o så jävla trött.;) haha

men nu blire som sagt film,
har nämligen ont i hela kroppen nu usch.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0