tisdag

.. hatar våra tisdagar i skolan!
och fyfan va otorligt jobbigt de är i skolan, orkar typ inte längre men kan inte ge upp nu !!
fick tillbaka sohem provet ett VG helt okej.
matten haha ett G- 
och tyskan ska vi få imrn typ..

och ja det är inte slut har percis haft hemprov i so nu ska vi ha deeeebbbbaaaat toppen.
sen i no är det dags att redovisa ANT. som sedan ska dra igång på engelskan och matte ska vi ha nationella på fredag.. toppen 80 minuter på typ 5sidor matte! aldrig i livet att jag ens kommer komma till tredjepappret ens.
och i svenskan måste jag skriva en jävla novell!
nej usch vi har fan bara läxor prov hemuppgifter redovisningar och sånt hela tiden

hej i min blogg kommer det bara stå om hur mycket jag klagar på skolan i ca 7 veckor frammåt, oh ja jag vet vi går i skolan i 9veckor till men betygen sätts om 7veckor så dom 2 sista veckorna är chilllveckor? hoppas ja efter betygen är satta då.

nej händer inget annat roligt i mitt liv skolan tar alla mina krafter.
nu är de fan väder och dom säger att imrn  är det sooooool som kommer gälla men lite blåst!
och på torsdag skulle det varsom men moooln.
det är det enda bra/ possetiva fan att , att vädret är underbart!


nej nu ska jag snart hitta sängen men har redan sovit lite (2-3timmar) men hur skulla jag orka annars?
men imrn är det träning som gäller. sen så ska jag och rebeccca planera hur vi ska se ut på speexfotot! asså men hår   och sånt sen måste man väl ta en sista check så de blir de vi sa att vi skulle ha, eftersom men min klass så kan allt ändras på ett ögonblick.

GOODNAAATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0