TOPPEN

wiih,
inte haft tid oh skriva,
blev som sagt match mot forsby och vinst med 5-0 oxå! häärligt,  linnsan är gryyym i målet :-D
hihi så nu ska hon ng få hitta målet flera gånger !;-)
iaf efter matchen blev de förbi donken sen hem käka sen möta amanda ohså vidare och möta linn för att ta en glass i de härliga vädret:D
fan jag älskar verkligen solen man blir så glad och de känns verkligen som om att inget är dåligt eller kan gå dåligt då !
mmh taggar skolan imrn ska skriva ner vad jag tkr är viktigast om morfin på en lapp så jag kommer ihåg det nu :-D
sen ska jag nog skriva ut bokrecensionen oxå för den ska ju inte i veeckan sen börja på jäkla idrottsuppsatsen kanske man med ska göra.
och imrn efter skolan så drar jag med becca oh hennes päron till örebro en sväng :)
ska kika på skolan. så ingen träning imrn inte ;p

OCH EFTER 3ÅRS VÄNTAN SÅ ÄR DET 13DAGAR TILLS JAG OCH LINN DRAR!!:-DD
nu ska jag göra nytta
PUUUUUSSS!


Kommentarer
Postat av: linn

tack bääbis! hittar målet igen på lördag.. -.-

WOHO, TYSKLAND, NU KOMMER VI!!

2010-04-12 @ 08:25:03
URL: http://linnsimonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0