blev örebro

vakna vid 10 och 10,40 gick tåget oh valde faktiskt att käka ist för att sminka mig ohså, haha och gjorde ett klokt val för de regna massa i örebro ;p
gick där sliten blöt med emilia och syster.
sen efter blev det hetsa till träningen, hann var där 16,56, stooolt och ja skrev tilloch med att jag skulle kanske komma lite försent. duktig tjej
blev lite idag iaf underkläder 2 tjöjor nagellack sen minns ja inget mer;)
men hittat mina drömmmmskor nu oxå bara 499kr så blir snart en dripp dit igen för köpa dom! visste inte om jag ville ha dom eller inte men nu ångra ja mig och vill verkligen ha dom så ett måste!
bilder på de jag köpt kommer upp sen.
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0