Life's a bitch




nu äre inte långt kvar till samlingen !
känns inte som om vi ska spela match är inte ens så speciellt sugen på att spela den här matchen heller ;)
bara bita ihop oh hoppas på de bästa. WISH US GOOD LUCK.

iaf har hunnit med ganska mycket idag duktig, jag har faktiskt varit snäll och hjälpt mamma. jag städade hela köket plocka disk sen städa jag i hallen med men inte det ända slog ihjäl 7 getingar sköööönt! oh fler blev de.
usch äckliga jävlar

men sen har jag även tagit tid och kolla i lite kataloger som kommit nu så hitta en hel del fast dock inte bara kläder! haha

 
sen har jag även varit ute och gått en sväng med hunden oxå fast dock vill hon inte gå där hon aldrig gått förut om typ inte mamma eller pappa är med eller om man inte är i skogen så haha gick sisådär;)



kände att de blev tråkigt med bara text så drog till med lite bilder till varje textsnutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0