om dagen

Skoldagen gick riktigt fort dag kändes det som i alla fall. Skönt fick även välja mellan att att ha min muntliga personliga redovisning i morgon eller på onsdag så valde i morgon för då slutar jag nämligen 13.00 på onsdag med :)
fast usch börjar bli lite små nervös nu för här hemma funkar det bra men funkar det lika bra i morgon fram för kameran & halv klassen ? haha det är något som visar sig!:) den kanske inte kommer vara så rolig att lyssna på men det får duga !  man gör sitt bästa liksom. Gick i alla fall in till stan och köpte ett datafodral med Felicia Emma Karin Kimberly Madde ! goa tjejer :)
träningen blev en löparträning för planerna var avstängda. Det kändes ju skönt när man inte tränat på ca 2 veckor bara spelat en match under den tiden och då höll jag på att dö på för de var så jobbigt, så då kan ni tänka er hur jag var när vi skulle springa och ha oss! haha men det är skönt såhär efter :)
blir en av alla bilder jag och Felicia tog idag. Riktigt skön tjej de där ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0